Правила та умови повернення

Умови обміну / повернення товару належної якості


Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості провадиться:

- якщо він не використовувався;

- якщо збережено його товарний вигляд;

- споживчі властивості, пломби, ярлики;

- розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

роз'яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Не використовувався:  У разі виявлення слідів використання товару, монтажу товару магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики і розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи які необхідно надавати для повернення коштів : оригінал чека та гарантійного талона.

УВАГА! Якщо товар належної якості був у використанні, було встановлено, був змонтований, то обміну та поверненню не підлягає !!!

 

Умови обміну / повернення товару неналежної якості


Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

- пропорційного зменшення ціни;

- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Для обміну або повернення товару належної якості необхідно звернутися до менеджеру інтернет-магазину з документом, який засвідчує особу покупця, номером замовлення або номером телефону, на який було оформлено замовлення і товаром належної якості впродовж 14 днів.

Увага! Всі транспортні витрати на обмін та повернення товару належної якості сплачуються покупцем!